להצטרפות 088598222

תיפוף ייחודי לגילאי 5-7

כבר התחלתם לחפש מורה לתופים במודיעין לגיל צעיר?

אתם בעמוד הנכון. מתוך ניסיון של 12 שנה לניהול תכנית לתיפוף ייחודי במודיעין לגילאי 5-7, צברנו הרבה ניסיון והבנה איך להעביר שעורי תופים לגילאים הצעירים. כל שנה הוספנו עוד ועוד ידע בנושא והיום יש לנו תכנית לימודי תופים שמאפשרת למצוא איזון הנכון בין אלמנטים של המשחק לבין לימוד תופים מקצועי.

אז מה קורה בשעורי תופים לגילאים הצעירים? לימודי תופים במודיעין מתקיימים בקבוצות קטנות עד 6 תלמידים, כאשר תלמידים עושים רוטציה בין כלי הקשה שונים לבין מערכות תופים מקצועיות. חוג תיפוף  כאן, הוא מאוד דינאמי  ומערב את השילוב של הוראה פרונטלית עם הוראה קבוצתית. פעמיים בשנה בסביבה מאובזרת ביותר, מתקיימים שעורי תופים פתוחים, כאשר הורים מרוצים נמצאים בכיתה ונהנים מביצועים של מתופפים הצעירים. לימודי תופים לגילאים הצעירים אצלנו מאז ולתמיד שמשו מכינה ובסיס מוצק להתפתחות בתחום תיפוף מקצועי בעתיד.

אנחנו מאוד אוהבים ללמד לתופף גילאים הצעירים ורואים בתכנית המון יתרונות נוספים למתופפים שלנו. בשבילם זה לא רק חוג תיפוף  כיפי ודינאמי, אלה גם כן כלי יעיל לפירוק מתחים, בניית הביטחון, פיתוח יכולת לתקשר, הכרת הסגנונות מוסיקאליים, שיפור ריכוז וקורדינציה ועוד. מאוד קשה להמעיט בערכה של התכנית לתיפוף ייחודי וחשיבותה להתפתחות וצמיחה של המתופפים.

שעורי תיפוף ייחודי לגילאי 5-7 מעביר מתופף מקצועי ומורה לתופים במודיעין – גיא רומן, שבנוסף להעברת השעורים פרטניים  מרכז בסטודיו די תחום התיפוף ייחודי למתופפים הצעירים. גיא יודע לא רק להלהיב תלמידים שלו, אלה גם כן  לעניין אותם, ולשמש להם מדריך מעולה לעולם מגניב של תיפוף.

למי זה מתאים?

גיל: 5 ועד 7.

רמה: מתחילים

תועלת: כל מי שרוצה לחשוף את הילד לעולם המגניב של התיפוף במודיעין

מיקום: חוג תיפוף ייחודי מתקיים בקניון עזריאלי מודיעין

מעולה: לאלה שרוצים לפתח יכולות נוספות ולגרום לצמיחה של הילד מעבר ללימוד תופים.

איך בנוי תיפוף ייחודי לגילאי 5-7
  1. חימום – תיפוף על הפחים יסודות התיפוף ותרגילים מוסיקאליים פשוטים. כאן שמים דגש על שילוב בין ביטוי האישי לבין נגינה קבוצתית. כל ההמשגה ותרגילים נלקחו מעולם התופים מקצועי.
  2. כלי הקשה – התנסות במגוון כלי הקשה ( דרבוקה, בונגוס, תופים אפריקאים ) ולימוד מגוון מקצבים. כאן שמים דגש על לימוד סגנונות שונים, נגינה קבוצתית והיכרות עם סוגים שונים של כלי הקשה.
  3. נותנים בראש במערכת תופים מקצועית – כאן שמים דגש על פיתוח צד המוסיקאלי של מתופפים הצעירים, היכרות ראשונית עם מערכת תופים וליווי בתופים שירים מודרניים מגניבים. ללא ספק מדובר בחלק הכי אהוב בקרב של מתופפים שלנו בשעורי תופים.
למה ללמוד לתופף בגיל צעיר אצלנו?

שעור של תיפוף נטו, ולא שעור ריתמיקה בקבוצה גדולה.

ערך מסף גבוה – הפגת המתחים, שיפור ריכוז, ביטחון, קורדינציה ועוד…

תכנית שמשמשת מכינה להמשך לימודי תופים במודיעין בעתיד.

הרבה, ידע וניסיון שיש לנו בעבודה עם מתופפים הצעירים.

מורה לתופים מקצועי מגניב, שיודע לא רק לתופף אלה ללמד.

אפשרות לבטל חוג תיפוף בכל שלב במידה ואין חיבור.

איך נתקדם ללמוד תיפוף ייחודי לגילאי 5-7?

01

צעד ראשון

התקשרות ראשונית - כבר בשיחה טלפונית נברר את הצרכים שלכם מחוג תופים. ניקח בחשבון גיל וציפיות מהלימוד תופים במודיעין, כדי שצטרפות לקבוצת המתופפים תהיה קלה ביותר.

02

צעד שני

שעור ניסיון – בכיף גדול נזמין אתכם לשעור ניסיון בתופים שאחריו תוכלו להבין האם יש כימיה עם המורה לתופים, עד כמה ילד משתף פעולה והכי חשוב לראות עד כמה הוא נהנה מהתהליך התיפוף. אחרי השתפות בשעור תופים נסיוני, מורה לתופים במודיעין גי א רומן יביע את הדעתו בנוגע ליכות ופוטנציאל של המתופף הצעיר.

03

צעד שלישי

מצטרפים לחוויית תיפוף ייחודי של סטודיו די – נשקיע את מיטב כדי לחשוף ילדיכם לעולם המגניב של תיפוף, תוך הקפדה על סביבה מעודדת ותהליך מקצועי ככל הניתן. נתראה פעמיים במהלך השנה כדי לחלוק ביחד הצלחות והישגים של מתופפים הצעירים. כל אחד מההורים יוכל להיות בקשר ישיר עם מורה לתופים במודיעין, כדי להתעדכן על ההתקדמות של המתופף בעקבות ההשתתפות בחוג תיפוף ייחודי בסטודיו די מודיעין.

לסיכום

אנחנו מאמינים שתכנית לתיפוף ייחודי לגיל הצעיר, משמשת לא רק מדריך לעולם התיפוף מקצועי, אלה גם כן כלי עוצמתי, שמאפשר לילדכם לצמוח ולגדול בתחומים רבים נוספים.  לא חשוב האם בסוף, יגדלו לנו מתופפים, אבל מאוד חשוב לנו שיגדלו בני אדם בעלי אישיות עשירה וחזקה.

Make Your Lucky Choice
קיבלתם החלטה לחשוף את ילדכם לעולם המגניב של התיפוף? מעולה!!! צפו במסלול הרשמה וצלצלו לתאם!!!
מסלול הרשמה עם חודש התנסות לתיפוף ייחודי
  1. התקשרו אלינו וקבעו חודש התנסות   לבדיקת השילוב בקבוצה, כימיה עם המורה והתאמה לכלי.
  2. אחרי חודש התנסות ניתן להירשם במהלך תקופה ספטמבר – יולי עם אפשרות הביטול בהודעה עד 20 לחודש בנוגע לחודש הבא. מ-20 במאי לא ניתן לבטל.
    מחודש מאי (חודשים יוני, יולי לא ניתן לבטל).

חייגו אלינו לפרטים נוספים – 08-8598222

תלמידים והורים מספרים

feedback

בימים האחרונים הפיסבוק מעלה זכרונות של הופעות סוף השנה בסטודיו לאורך השנים....וזו הזדמנות להיזכר איך הכל התחיל, כשגילינו את תכנית התיפוף לילדים כשיובל היה בן 4 בסטודיו די. החוג נתן כלים ראשונים להתנסות בכלים שונים, נגינה בקבוצה, פיתוח היצירתיות והביטחון העצמי...והכי חשוב, גרם לנו להבין שהסטודיו הוא הבית הנכון להתפתח בתחום.
מאז עברו 12 שנים, היום הוא במגמת המוסיקה של ביה"ס עירוני א. הבסיס שרוכש בסטודיו די: קריאת תוים, עבודה על טכניקה, הופעה מול קהל, השתלבות בהרכבים עוזרת לו לבסס את המוסיקה כתחום סופר משמעותי בחיים שלו היום ויתכן גם בעתיד. ממליצה בחום! תמי דיסקין

יובל דסקין

לימודי תיפוף ייחודי לגילאי 5-7