להצטרפות 088598222

לימודי תיפוף

מחפשים מורה לתופים במודיעין?

ללא ספק אתם במקום הנכון…. לב ליבו הפועם של סטודיו די במודיעין הוא תחום התיפוף. אנחנו חושבים שלימוד תופים מתאים לכל אחד ומזמינים אתכם להתנסות, בלי קשר לגיל, יכולת או רמה. לא משנה לנו בכלל האם אתה מתופף מתחיל או מתקדם, ילד או מבוגר, שרוצה להגשים את החלום לתופף. אנחנו בטוחים ששילוב של הגישה מתקדמת וכישרון של מורים לתופים  שלנו, יאפשר לך לחוות את לימודי תופים במודיעין בצד הטוב והמקצועי ביותר. 

אז מה נעשה אחרת כדי שלא רק תלמדו להכות בתוף, אלה גם כן תיהנו מהדרך? בראש וראשונה נזמין אתכם לחודש התנסות של 4 שעורי תופים במודיעין שאחריהם תדעו בוודאות, האם יש כימיה עם המורה לתופים, האם אתם נהנים מהתיפוף וגם כן האם אנחנו בה"ס ללימודי תופים במודיעין, שמתאים לצרכים שלכם ביותר. בנוסף נאפשר לכם להתאמן בסטודיו במהלך 3 חודשים עד שתבינו, האם אתם רוצים להתקדם ולהשקיע במערכת תופים. נתפור לכם חבילה המתאימה ביותר מבחינת אורך שעור לתופים, מורה לתופים, אופן הלימוד וכבר אחרי תקופה קצרה יחסית תוכלו לתופף מקצבים ומעברים, ואף ללוות בתופים שיר שתמיד חלמתם. לרשותנו מאגר מורים לתופים במודיעין, שיוכלו לקחת אתכם למקום שבו אתם רוצים להיות ויהפכו כל שעור לתיפוף לחוויה ברמה אחרת. במקום עוד חוג נוסף, תצטרפו לחוג תיפוף במודיעין, שכולו כיף,התפתחות וצמיחה.

רק אצלנו במגמת התופים בנוסף למורה ראשי בכיתה יש מאגר תמיכה און ליין שדרכו ניתן ללמוד ממורים לתופים במודיעין נוספים ולהעמיק את הידע. כמובן שדאגנו לשדרג גם כן סביבה פיזית כדי להפוך לימודי תופים במודיעין  לחוויה ברמה אחרת. כל הקסם מתרחש בחדרי תיפוף אקוסטיים ברמת האבזור גבוהה ביותר. לכל חדר תיפוף יש עיצוב ייחודי והוא מצויד בווילונות צילום, תאורה, כרטיסי קול, רמקולים ,מצלמות ומערכות תופים אקוסטיים של מותגים המובילים בעולם (Yamaha, Tama, Mapex).

כל מורה לתופים במודיעין של  סטודיו די יקפיד על אווירת הלימוד תופים מקצועית ונעימה, כך שתוכלו להגשים חלום לתופף בדרך חווייתית ביותר. אז אם בא לכם לגעת בעולם הקסום של התיפוף, הדרך מתחילה כאן. תבואו להתנסות.

למי זה מתאים?

גיל: 5 ועד 120.

רמה: מתחילים, ממשיכים, מתקדמים.

תועלת: כל מי שרוצה להגשים חלום לתופף, להתמקצע או ליהנות.

מיקום: לימודי תופים מתקיימים בקניון עזריאלי מודיעין.

מעולה: לאלה שלא רוצים לרכוש מערכת תופים עם תחילת חוג תופים.

איך בנוי שיעור תופים?
  1. חימום ועבודה על יסודות התיפוף, לצורך לפתח חוזק, דיוק ומהירות של הנקישות.
  2. עבודה עם המטרונום על המקצבים, מעברים ושילוב ביניהם לבניית היכולת שמירה על הקצב.
  3. עבודה על צעד המוסיקאלי של מתופף ובניית יכולת לתופף שירים בסגנונות שונים – רוק, פאנק, פרוגרסיב, לטין וכדומה.
  4. מורה לתופים אצל תלמידים מתקדמים ירכז מאמץ  הוראה סביב קריאת התווים ,פיתוח יכולת אלתור וביצוע יצירות של מתופפים המובילים בעולם.
למה לתופף אצלנו?

מקבלים חודש התנסות בתיפוף לפני רישום ללא התחייבות עתידית.

מתאמנים אצלנו על פצצה של מערכות תופים ( 3 חודשים ) ללא צורך ברכישת המערכת תופים מהתחלה.

כבר אחרי תקופה קצרה מתופפים שירים שחלמתם עליהם.

שיעורי תיפוף תואמים גיל,רמה ואופי של המתופף,

מערך מפותח של תמיכה און ליין מאפשר ללמוד אצל מורה לתופים  נוספף.

צוות מורים לתופים במודיעין שיודע לא רק לתופף אלה ללמד.

מופעי תיפוף מרהיבים בסוף שנה על הבמה מקצועית מול קהל.

איך נתקדם להגשמת החלום לתופף?

01

צעד ראשון

התקשרות ראשונית - כבר בשיחה טלפונית נברר את הצרכים שלכם. ניקח בחשבון גיל, רמה וציפיות מהלימוד כדי להתאים לכם מורה לתופים במודיעין וקצב ההתקדמות המתאימים ביותר.

02

צעד שני

חודש התנסות – בכיף גדול נזמין אתכם לחודש התנסות של 4 שעורי תופים במודיעין, שאחריהם תוכלו להבין האם יש כימיה עם המורה לתופים, עד כמה קל לכם להשתלט על המערכת תופים, לבדוק את הרצינות שלנו בתור בה"ס לתיפוף והכי חשוב לראות עד כמה אתם נהנים לתופף.

03

צעד שלישי

מצטרפים לחוויית התיפוף במודיעין של סטודיו די - אחרי שגיבשתם החלטה להצטרף, נבנה תכנית לימוד תופים אינדיבידואלית על סמך רושם שקיבלנו בחודש התנסות. במהלך השנה נגלה גמישות באינטראקציה ובמידת הצורך נשנה תכנית לימוד או אף מורה לתופים. במהלך לימודי תופים אצלנו נשקיע את מיטב , כדי להביא אתכם לשליטה במערכת תופים ונכין אתכם לתת בראש על הבמה במופע סוף שנה מרהיב.

לסיכום

מבנה של כל שעור לתופים מותאם למרקם האישי וכשרון של הלומד. בכל שלב ניתן לשנות סדר, קצב ודגש  של השיעור, כדי להביא לידי ביטוי את היכולות המוסיקאלית ואישיות של התלמיד, בדרך חווייתית ומקצועית ביותר.

Make Your Lucky Choice
קיבלתם החלטה ללמוד לנגן על תופים ? מעולה!!! בחרו מסלול הרשמה וצלצלו לתאם!!!
מסלול הרשמה למהירי החלטה.
מסלול הרשמה עם חודש התנסות
מסלול הרשמה עם שעור ניסיון
מסלול הרשמה למשפחה מנגנת
  1. התקשרו אלינו לסגירת הרישום שנתי ללא תקופת התנסות ותזכו בהנחה שנתית של 7%.
  2. מסלול בתוקף אך ורק בחודשים יולי, אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים.
  3. תנאי הכרחי הוא סגירת הרישום בשיחה טלפונית ראשונה.

חייגו אלינו לפרטים נוספים – 08-8598222

תלמידים והורים מספרים

feedback

סטודיו D-המקום הכי מקצועי ללימוד תופים במודיעין. מורים לתופים תותחים, משקיעים, מקדמים את המתופף מאתגרים. השיעורים לתופים במודיעין מתקיימים בצורה מסודרת, באופן קבוע. פשוט תענוג!! אין על דמיטרי, מספר אחד!!! מומלץ בחום!!!!

שי שמואלי

לימודי תיפוף

הבית ספר לתיפוף הכי טוב בעיר מודיעין. ביתי עלמא לומדת לתופף עם עם מורה לתופים במודיעין דימיטרי יארצקי כבר 5 שנים, אני חייבת לציין שרמת ההשקעה, האכפתיות והרצינות שאנחנו מקבלות היא מעל ומעבר לכל מה שציפיתי. תענוג גדול!!

עלמא מסטי

לימודי תיפוף

איתמר בני, לומד תיפוף במודיעין בסטודיו די זו השנה השנייה. הסטודיו מנוהל בצורה מעוררת כבוד, מקצועית, מלמדת, מחנכת, ומחבקת. איתמר הגיע ללא שום ידע ונסיון בתיפןף ,רק עם הרצון העז לנסות. במהרה, הוא נדבק ב״חיידק״ (כבר משיעור הנסיון..), וקצב ההתקדמות המרשים שלו גורם לו לאושר גדול וביטחון ביכולתו. שעורי תופים הפכו לחלק משמעותי בחייו, ורמת ההנאה והסיפוק שלו עולים בהתמדה. הקצב, הפרגון המתמיד, ההשקעה בתלמיד, והמסגרת, מתאימה מאוד לילדים ולסביבה הנעימה שהם זקוקים לה כדי לגדול ולהתפתח. אנחנו שמחים מאוד על הבחירה שלנו לקחת שעורי תופים בסטודיו די וממליצים בכל הזדמנות.
המון תודה לך דמיטרי ולשאר ולכל מורה לתופים בסטודיו, שומעים היטב את התוצאות, אתם עושים עבודה מופלאה!

איתמר אנטבי

לימודי תיפוף